GROTE, VERHOOGDE PRESTATIES
Het Traxxas-assortiment van opwindende en capabele High Trail TRX-4®-modellen wordt uitgebreid met de geheel nieuwe Ford® F-150®-truck uit 1979. De Ford F-150 High Trail, sportief van topklasse Ranger XLT, is uitgerust met een in de fabriek geïnstalleerde Long Arm Lift Kit en is meer dan 2,5 cm groter dan onze TRX-4 met standaardhoogte. De uitzonderlijke terreincapaciteiten, de soepel lopende aandrijflijn en de Traxxas Tough®-duurzaamheid die bestuurders van TRX-4 verwachten, zijn er allemaal. Zwarte rolbeugel, verchroomde lichtbehuizingen, langere wielbasis en gegroefde aluminium magen maken de authentieke, historische look compleet.
HOGE TRAIL-EDITIE
Grote 2,2" mag-wielen met sleuven en Canyon Trail-banden bedwingen zelfs de meest technische trails om je schaalavonturen verder uit te breiden dan ooit tevoren. De in de fabriek geïnstalleerde Long Arm Lift Kit verhoogt de F-150 High Trail™ Edition meer dan 2,5 cm voor superieure bodemvrijheid .
VERLENGDE 336 MM WIELBASIS
Het verlengde stalen ladderframe van de F-150 verlengt de wielbasis tot 336 mm om de werkelijke proporties van de pick-up perfect weer te geven. Een langere wielbasis vertaalt zich ook in een grotere klimstabiliteit en een soepelere, stabielere rit over ruw terrein.
CLIPLESS BODYBEVESTIGING
Het verborgen vergrendelingssysteem van de cliploze body geeft de F-150 High Trail Edition strakke, vloeiende lijnen voor een nieuw niveau van schaalrealisme en gemak. Onderweg houdt de klikloze body van de F-150 stevig vast wanneer je hem nodig hebt, maar laat hij in slechts enkele seconden los om toegang te krijgen tot het chassis.
INNOVATIE
Gegoten schaaldetails
De F-150® High Trail Edition heeft een prachtig vervaardigde schaalbody met nauwkeurig gevormde details voor een geheel nieuw niveau van realisme. De authentieke rolbeugel, gesleufde magneetwielen, zijspiegels en ruitenwissers zorgen voor de perfecte schaalaccenten.
In de fabriek geïnstalleerde lange-armliftkit
De Traxxas Long Arm Lift Kit bevat verlengde GTS aluminium schokbrekers, langere schakels en stanguiteinden, verlengde aandrijfassen en T-Lock-kabels en een nieuwe servobevestiging. De liftkit werkt als één samenhangend systeem, niet alleen om de truck omhoog te brengen, maar ook om de zorgvuldig afgestelde ophangingsgeometrie van de TRX-4 te behouden.
Cliploos gemak
De heavy-duty clipless bodysteunen van de F-150 zijn geïntegreerd in de robuuste binnenste spatborden om een bankschroefachtige grip te vormen. Wanneer het tijd is om de carrosserie los te maken, reikt u gewoon onder het spatbord en trekt u aan de lipjes. Het is zo makkelijk.
Zwaar uitgevoerde framerails
Een dik 1,5 mm stalen ladderframe met voorgevormde dwarsbalken zorgt voor een uitzonderlijke torsiestijfheid om zelfs de ergste verdraaiing van het chassis te weerstaan. Deze extreem stijve ruggengraat laat de ophanging het werk doen waarvoor het is ontworpen. Je voelt het verschil op trails waar de eliminatie van chassisflexie zorgt voor een nauwkeurige plaatsing van de wielen bij het navigeren op technisch terrein.
Verchroomde differentieelkappen
Klassieke stijl ontmoet moderne technologie onder de F-150 High Trail Edition met realistische differentieelkappen in spiegelchroom. Deze gepolijste details tillen de schaaluitstraling van de voor- en achterportaalassen naar een hoger niveau.
Verhoogde middelste aandrijfassen en ophangingsschakels
Het radicale ontwerp van de portaalas van de TRX-4 brengt de aandrijfassen hoger om de asgeometrie te verbeteren en de aandrijfashoeken te verminderen. Hogere aandrijfassen en ophangingsschakels gaan over obstakels om te voorkomen dat uw truck hoog in het midden komt te staan en de algehele slijpslijtage te verminderen.
Hoog/laag transmissie
Waarom zou u uw crawler over het pad dragen als u kunt rijden? TRX-4 beschikt over een snelle versnelling om je snel naar je volgende crawluitdaging te brengen. Wanneer je daar aankomt, zet je de tuimelschakelaar op je zender om om een laag bereik in te schakelen en ruig terrein te overwinnen met een uitzonderlijk koppel.
Gegoten binnenste spatborden en vloerplaten
Stevige binnenste spatborden die rechtstreeks op het frame en de schokbrekertorens worden gemonteerd om de F-150 High Trail Edition een substantiële look en feel te geven. Gegoten bodemplaten zijn geïntegreerd in de spatborden om stenen, modder en takjes uit het chassis te houden.
Titan 21T 550 motor
Koppel regeert het parcours! De enorme Titan 21T-motor van de TRX-4 pompt een enorm koppel uit om je over alles heen te krijgen dat in de weg staat. Een geïntegreerde koelventilator houdt de temperatuur laag voor langere looptijden.
2.2" Canyon Trail-banden
De F-150 High Trail Edition rijdt op extra grote Canyon Trail-banden voor extra bodemvrijheid en prestaties bij het crawlen over rotsen. Het ultrazachte S1-compound-rubber en het agressieve noppenpatroon zorgen voor een ongeëvenaarde grip en robuuste klimactie.
Verlengde lengte 110 mm GTS-schokbrekers
De extra lange 110 mm GTS coil-over-schokbrekers van de High Trail Edition zijn met olie gevuld om zelfs de ruigste trails glad te strijken. Deze zilver-geanodiseerde aluminium schokbrekers leveren zijdezachte demping en zijn voorzien van schroefdraadhuizen voor eenvoudige aanpassing van de rijhoogte. Het overtuigende schaalrealisme ziet er geweldig uit en ze presteren nog beter met een O-ring dopafdichting en dubbele X-ring asafdichtingen.
Torque Twist geëlimineerd
Op conventionele rigs met de beperkte versnellingsreductie in de differentiëlen, wordt het motorkoppel op het frame toegepast tot het punt dat je van de rotsen af draait. Het portaalasontwerp van de TRX-4 vermindert de overbrengingsverhouding bij de wielen, waardoor koppelverdraaiing door het chassis vrijwel wordt geëlimineerd.
T-Lock™ differentiëlen met vergrendeling op afstand
Traxxas geeft u volledige controle over de differentiëlen voor en achter om aan uw rijbehoeften te voldoen. Laat de differentiëlen ontgrendeld voor ontspannen rijden op de trail. Wanneer het parcours technisch wordt, vergrendel je de voor- en achterdifferentieel, of alleen het voordifferentieel, voor superieure trekkracht en grip op extreem terrein. Gehulde microkabels regelen de differentiële actie voor het uiterlijk van de schaal, zonder de enorme ophanging te beperken.
Waterdichte Metalen Tandwielen Servo
Een volledig metalen tandwiel digitale servo geeft je de duurzaamheid en stuurautoriteit die je nodig hebt om zelfverzekerd en betrouwbaar moeilijke uitdagingen aan te gaan.
Officieel gelicentieerde Ford F-150® Ranger XLT-carrosserie uit 1979
Schaaldetails: grille, chromen bumpers, zijbekleding en spiegels, deurgrepen en ruitenwissers
LED-ready koplampen, achterlichten en rolbeugel
Authentiek stickervel
Volledig nylon composiet wielkasten en bodemplaten
Cliploze opbouwmontage
Cliploos ontwerp voor een glad uiterlijk
Robuuste interne carrosseriekooi voor extra stijfheid
Lichaamsdetails worden rechtstreeks op het interne frame gemonteerd
Trail-tuned XL-5 HV waterdichte elektronische snelheidsregeling
Volledig waterdicht ontwerp
Vijf rijprofielen
Sportmodus - vooruit / remmen / achteruit
Racemodus - vooruit / remmen / niet achteruit
Training Mode™ — 50% vooruit / 100% remmen / 50% achteruit (gepatenteerd)
Trail-modus - vooruit / remmen / achteruit / met trail-tuned sleeprem in neutraal
Kruipmodus - vooruit / direct achteruit - geen neutraal met 100% rem op hellingen
Traxxas EZ-Set® installatie met één knop
Groot, efficiënt koellichaam
Brede spanningsspeelruimte 6–7 cel NiMH (7,2–8,4 V) en 2–3 s LiPo (7,4–11,1 V)
Tweetraps laagspanningsbeveiliging (LVD)
Motor
Krachtige Titan® 21T omgekeerde rotatiemotor met interne koelventilator
Precisie, vooraf ingestelde versnellingsaanpassingen
Motorretentie gescheiden van versnellingsgaas
In de fabriek geïnstalleerde lange-armliftkit
Vergroot de bodemvrijheid met meer dan 1 inch
Behoudt nauwkeurige stuurgeometrie
Geschikt voor extra grote 2,2-inch wielen en banden
Verlengde wielbasis
Lange wielbasis van 336 mm voor verbeterde stabiliteit
Stalen framerails van 1,5 mm over de volledige lengte
Bumpers passen naar voren en naar achteren
Robuuste rotsrails passen zich aan de breedte aan
Draadgeleidingsclips geïntegreerd in framerails
Portaalassen
Vergroot de bodemvrijheid
Elimineer draaimoment
Stalen tandwielen
Verbeter de asgeometrie en verminder de belasting van de aandrijfassen
Aandrijflijn
Fulltime asaangedreven 4-wielaandrijving
Stevige 6 mm steekassen
Stalen CV-aandrijfassen vooraan
Achterasassen van gehard staal
Op afstand vergrendelbare stalen differentiëlen met kabelbediening
Stalen tandwieloverbrenging
Innovatief batterijcompartiment
De scharnierende batterijriem zorgt voor snelle en gemakkelijke toegang tot de batterij
Geen spelden te verliezen
Geschikt voor batterijen met verschillende hoogtes
Accepteert lange batterijpakketten van volledige grootte
Geïntegreerd compartiment accepteert kleinere 1/16 schaalbatterijen (met optionele riem)
Secundaire batterijhouder aan de voorkant accepteert kleinere 1/16 schaalbatterijen (met optionele riem)
Overdragen
Hoog/laag bereik met twee snelheden en schakelen op afstand
Dubbele horizontale assen
Slipkoppeling met dubbele wrijvingsplaat
Eenvoudig te verwijderen voor onderhoud
Sturen
Op chassis gemonteerde 2075X metal gear digitale servo
Superieure stuurhoek van 45°
Directe besturing (geen servosaver)
Stalen servohoorn
Stuurgeometrie gecorrigeerd voor hobbelbesturing
Oponthoud
Voorkant - 3 schakels met panhard
Achter - Driehoekige 4-link
Heavy-duty stangkoppen met stalen holle kogels
Stalen verbindingsstangen met een diameter van 5 mm en draadeinden van 4 mm
Verlengde aluminium GTS-schokbrekers
Met olie gevulde GTS-schroefsetschokken exclusief voor TRX-4-chassis
Extra lange aluminium behuizingen voor meer articulatie
Draadhuizen met kragen passen gemakkelijk de rijhoogte aan
Zijdezachte demping voor de zwaarste trails
O-ring dopafdichting en dubbele X-ring asafdichtingen
Extra grote wielen en banden
2,2" gesleufde magneetwielen wielen met naafinzetstukken
Voorgemonteerde 2.2” Canyon Trail banden met trail-tuned foam inserts
Trail-tuned S1 rubbermengsel
12 mm stalen zeskant
Zender
TQi™ 2,4 GHz 4-kanaals zender
Traxxas Link ingeschakeld
Telemetry ready #6533 5-kanaals micro-ontvanger met failsafe
Slaat automatisch instellingen op en laadt deze voor maximaal 30 Traxxas Link-compatibele modellen
Exclusieve Cruise Control-functie voor langdurig trailrijden
Instelbare stuur- en gasgevoeligheid (exponentieel)
Instelbare stuur- en gaseindpunten
Hoge framesnelheid van 13 ms en latentie van bijna nul voor responsieve controle
Gepatenteerde O-ring verzegelde waterdichte ontvangerbox houdt de micro-ontvanger droog
Afgedichte kogellagers
Hex-hardware met roestbestendige zwarte oxidecoating